joi, 13 octombrie 2011

Blestemul femeilor de la curățenie

Când am rămas gravidă a doua oară m-am hotărât că e momentul să intrăm în rândul familiilor cu prea multe lucruri de făcut și să ne luăm un ajutor la curățenie și la călcat. N-am crezut că avea să fie începutul unei lungi aventuri.
Prima femeie mi-a fost recomandată de o prietenă apropiată, care tocmai renunțase la ea după doi ani întregi de colaborare. La noi n-a rezistat decât două luni, timp în care ne-au dispărut banii de concediu, în două tranșe. La confruntarea finală, a spus că ea n-a luat „niciun euro”.
Cu cea de-a doua ne-am înțeles chiar bine, începuse să se joace și cu fetele, dar ne-a abandonat pentru un alt job. De două ori.
A treia nici măcar n-a mai ajuns la noi, deși ne-a dat telefon că e pe drum. Iar cea de-a patra a început lucrul cu o amânare - s-a îmbolnăvit.
Acum mă întreb: avem noi ghinion sau așa e de obicei cu doamnele acestea? Mai pot spera să existe și relații oneste și stabile în domeniu?

Niciun comentariu: